8-5-2014 #trinxat, presa 44 amb Albert Castellon

images

El proper 8 de maig tenim el capítol S4E16 del #trinxat amb Albert Castellon (Barcelona, 1973).

L’Albert Castellón és un directiu atípic. Parla clar i català, sobretot a Twitter, i lluny del convencionalisme empresarial no amaga el seu independentisme.

Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses per la Universitat Ramon Llull, i amb un Executive MBA a Esade, l’Albert es va incorporar a Unilever tot just sortir de la universitat. A Unilever va ser Product Manager primer, per ser després Partner Manager i finalment acabar dirigint l’àrea d’hostaleria.

Artífex del rellançament de Moritz, 13 anys després de la seva incorporació al projecte, amb els deu últims a la direcció general, tanca una etapa per emprendre nous reptes. Nous projectes que s’encaminen en dues vies: l’assessorament estratègic d’empreses i “un projecte editorial molt ambiciós, fet a Barcelona però amb mirada global”.

El títol de la seva participació al #trinxat és Com posicionar-se i aconseguir quota de mercat en un món de Goliats.


Comentaris

Deixa un comentari

L’adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquesta web utilitza galetes pròpies per al seu funcionament. En fer clic al botó d\\\'Acceptar, acceptes l\\\'ús d\\\'aquestes tecnologies i els procediments amb les teves dades amb aquests propòsits.    Más información
Privacidad