Llicenciat en econòmiques per la Universitat de Barcelona el 2004 i amb formació a l’Institut d’empresa, l’Enric Cabestany és General Manager European Markets IGG. És també professor de Marketing i Comunicació a la UAB i conferenciant habitual en sessions i fòrums dedicats a Mobile Advertising.
Amb seu social a Singapur, IGG és actualment el segon desenvolupador xinés de jocs per al mòbil i aspira a ser-ne el líder mundial. Compta amb 1400 treballadors en tot el món i títols tan populars com Lords Mobile o Castle Clash.
Cabestany és el responsable del projecte europeu d’IGG, que vol fer de Barcelona la gran aposta de la companyia per al seu creixement al continent. La tria de Barcelona com a seu europea, consolida la ciutat com a hub tecnològic i ecosistema ideal pel sector del videojoc i se suma a altres empreses ja instal·lades com King.com Ubisoft, Zeptolab, Gameloft o Take Two (que va adquirir la barcelonina Social Point)
L’Enric Cabestany té un perfil especialitzat i destacat en noves tecnologies, gestió de comptes de clients exclusius, responsabilitat en negociacions directes amb inversors, desenvolupament de mercats, oportunitats i plans de negocis, investigació i previsió de tendències, avaluació del rendiment empresarial i acords comercials.
Exemple destacat d’emprenedoria, ha treballat per tot el món: de Bogotà a Sant Francisco, passant per Europa i la Xina.
Donada d’una banda la seva capacitat de lideratge en llocs de responsabilitat progressiva amb importants contribucions al creixement dels ingressos empresarials i les operacions amb èxit, i de l’altra la seva capacitat de negociació, gestió de persones i habilitats de creació de relacions, el gegant xinès aterra a Barcelona i confia en ell el lideratge del seu nou projecte.
Amb ell parlarem, doncs, d’innovació, d’emprenedoria i del present i futur del sector dels videojocs.
Deixa un comentari